FANDOM

Mlada Walburga Black, crtež
Walburga Black (rođena Black)
rođena 1925.
umrla 1985.
vrsta čovjek
spol žena
kosa sijeda
oči crne
koža bijela
roditelji Pollux Black i Irma Crabbe
brak Orion Black
djeca Sirius Black III. i Regulus Black II.
dom u Hogwartsu Slytherin

Walburga Black (1925. – 1985.) je bila čistokrvna vještica.

Život Edit

Walburga je bila kćer Polluxa Blacka i Irme Crabbe. Kad se rodila, njezin otac je imao samo 13 godina. To je najvjerojatnije matematička pogrješka J. K. Rowling. Njezina su braća bila Alphard Black i Cygnus Black III. U Hogwartsu je bila Slytherinka. Kad je odrasla, udala se za svog bratića u drugom koljenu – Oriona Blacka, koji je bio mlađi od nje. Njihov je dom bila začarana kuća na Grimmauldovu trgu broj 12. Za njega se vjerojatno udala zbog bogatstva ili jer su joj to roditelji naredili, a možda i iz ljubavi. U njihovoj kući je bilo mnogo skupih predmeta. Sluga im je bio vilenjak Kreacher, koji je Walburgi bio više odan nego Orionu. 1959. je rodila Siriusa Blacka III., a 1961. Regulusa Blacka II., koji je nazvan po Orionovom ujaku. Walburga i Orion su mrzili bezjake, čarobnjake bezjačkog porijekla, mješance i hrkane. Štoviše, smatrali su da bezjaci nisu bića, nego zvijeri. Walburga je na tapiseriji spalila slike svih onih koje je smatrala sramotnima. Uklonila je sliku Isle Hitchens (koja se udala za bezjaka), Phineasa Blacka (podupirao je prava bezjaka), Mariusa Blacka (svog ujaka, jer je bio hrkan), Cedrelle Weasley (udala se za siromašnog Septimusa Weasleyja), svog sina Siriusa, svog brata Alpharda (jer je dao zlato Siriusu) i Andromede Tonks (svoje nećakinje). Sirius je pobjegao od kuće sa 16 godina, te je Walburga tad spalila njegovu sliku. Alphard mu je dao zlata, pa je i njemu spalila sliku. Bila je ponosna na Regulusa. Kad je Regulus ubijen 1979., poludjela je od tuge. Iste godine su umrli njezin muž Orion i brat Cygnus III. Ostala je sama živjeti u kući, zajedno s Kreacherom, rema kojem je dobro postupala. Nedugo prije smrti je dala naslikati svoj portret te ga je stavila na zid i začarala čarolijom vječnog ljepila. Istu čaroliju je bacila na tapiseriju Blackovih, koju je voljela jednako kao Regulusa. Uskoro je umrla, a njezin sin Sirius je bio u Azkabanu. 1997. je Mundugus Fletcher ukrao Walburgine rukavice kad je došao u kuću da ju opljačka. Kreacher ga je pokušao zaustaviti, ali nije uspio. Njezina rođakinja Araminta Meliflua se ne pojavljuje na obiteljskom stablu, te je nepoznato kako je povezana s njom.

Portret Edit

Walburga i Orion Black.jpg

Walburga i Orion Black, tapiserija

"Prljava stoko! Gnjide! Smeće najbjednije, gnusne svinje! Križanci primitivni, mutanti, nakaze, marš iz ove kuće! Kako se usuđujete kaljati kuću mojih otaca... Izrode, gade, sramoto utrobe moje!" - Walburga Black, Harry Potter i Red feniksa

Walburgin portret visi u predvorju kuće. Skriven je baršunastim zavjesama. Walburga je prikazana kao ružna starica s prstima nalik kandžama. Kad je Walburga umrla, Kreacher je i dalje razgovarao s njom, a ona mu je naredila da sačuva tapiseriju, da se ne druži s izrodima i čarobnjacima bezjačkog porijekla, te da proba sačuvati što više može starih predmeta iz obiteljske ostavštine. Kad god netko prođe kraj portreta, Walburga počne vrištati. U Redu feniksa ju je jedino Sirius uspio ušutkati. Kad je postao vlasnik kuće, Harry joj je rekao: "Umukni", te je odmah prestala vrištati. U filmu se vidi njezin portret, ali ona ne vrišti. Kreacher je rekao da su Walburgu krasili graciozan hod i profinjene crte lica, iako tako nije prikazana na portretu. Na tapiseriji je prikazana sa crvenim šeširom i pozornim očima, te je okrenuta na drugu stranu od muža.

Etimologija Edit

Walburga je bila majka nacističkog liječnika Josefa Mengela. Ovo ime dokazuje nacističke paralele u Harryju Potteru. Black znači "crna". Walburga je rođena Black i tako se prezivala i nakon udaje, budući da joj je muž bio rođak.

Also on FANDOM

Random Wiki