FANDOM

Phineas Nigellus Black
Phineas Nigellus Black
rođen 1847.
umro 1926.
vrsta čovjek
spol muškarac
kosa smeđa
oči crne
koža bijela
roditelji Cygnus Black I. i njegova žena
brak Ursula Flint
djeca Sirius Black II., Phineas Black, Cygnus Black II., Belvina Burke i Arcturus Black II.
dom u Hogwartsu
"Evo Phineasa Nigellusa... to je moj prapradjed, vidiš?... najnepopularniji ravnatelj u povijesti Hogwartsa..." - Sirius Black III., Harry Potter i Red feniksa

Phineas Nigellus Black (1847. - 1926.) je bio čistokrvni čarobnjak iz obitelji Black, ravnatelj Hogwartsa.

Opis Edit

Phineas je najvjerojatnije bio sin Cygnusa I., nećak Arcturusa I. Brat mu je Sirius I., a sestre Isla i Elladora. Bio je najgori ravnatelj Hogwartsa. Ima dva portreta: jedan se nalazi u Hogwartsu, a drugi u kući na Grimmauldovu trgu 12. Bio je Slytherin. Oženio je Ursulu Flint. Djeca su im: Sirius II., Phineas, Cygnus II., Belvina i Arcturus II. Prvi se put spominje u Redu feniksa, kad Sirius III. pokazuje Harryju obiteljsku tapiseriju. Dumbledore ga je koristio kad je trebalo javiti da je Arthur Weasley napadnut. Ne slaže se dobro sa Siriusom, ali ga je pogodila spoznaja o njegovoj smrti, vjerojtno zato jer je bio posljednji muški Black. Hermiona je njegov portret spremila u torbicu i tako je saznala što se događa u Hogwartsu. Opisan je kao čarobnjak s bradom i pametnim očima. Na tapiseriji je prikazan na početku obiteljskog stabla, s kapom, iako on nije prvi predak obitelji.

Etimologija Edit

Phineas je u Bibliji Aronov unuk koji je ubio dvije osobe zbog spolnog odnosa. Nigellus znači "mali crni", a Black "crn". Vjerojatno se on prvi nazvao "Black".

Also on FANDOM

Random Wiki