FANDOM

Walburga i Orion Black
Orion Black
rođen 1929.
umro 1979.
vrsta čovjek
spol muškarac
oči crne
koža bijela
roditelji Arcturus Black III. i Melania Macmillan
brak Walburga Black
djeca Sirius Black III. i Regulus Black II.
dom u Hogwartsu Slytherin

Orion Black (1929. - 1979.) je bio čistokrvni čarobnjak.

Život Edit

Orionu je otac bio Arcturus Black III., a majka Melania Macmillan. Sestra mu je bila Lucretia Prewett. Pohađao je Hogwarts tijekom 1940-tih te je bio Slytherin. Naslijedio je svu obiteljsku ostavštinu i oženio svoju sestričnu u drugom koljenu - Walburgu Black. Oni su živjeli u obiteljskoj kući na Grimmauldovom trgu broj 12.

Sirius i Regulus Black

Spaljena slika Siriusa III. i slika Regulusa II. kao lubanje, tapiserija

Mrzili su hrkane, mješance, čarobnjake bezjačkog porijekla, bezjake i izrode. Walburga je spalila slike svih sramotnih članova obitelji, a Orion je začarao kuću i učinio ju neunosivom u karte. Postavio je čaroliju koja tjera bezjake. Čini se da je bio podređen svojoj supruzi, koja je imala glavnu riječ. Ona mu je rodila Siriusa III. i Regulusa II. Orion je mlađeg sina nazvao Regulus po svom ujaku. Orion i Walburga nisu postali smrtonoše, ali su "zagovarali čišćenje čarobnjačke rase, uklanjanje svih ljudi bezjačkog podrijetla i postavljanje čistokrvnih čarobnjaka na vlast... povukli su se tek kad su vidjeli na što je sve (Voldemort) spreman da se dočepa vlasti." Orion je bio ponosan na Regulusa, a umro je iste godine kad i on. Te godine umire i Walburgin brat Cygnus Black III. Kreacher je pokušao uzeti veliki zlatni Orionov prsten, ali mu ga je Sirius uzeo. Kreacher nije bio toliko odan Orionu koliko Walburgi, ali ga je Sirius jednom uhvatio kako "kako zaneseno gladi jedne stare očeve hlače". Na tapiseriji je prikazan sa crvenim turbanom.

Etimologija Edit

Orion je ime prelijepog zviježđa koje se vidi zimi. Također je ime grčkog lovca kojeg je ubila božica Artemida, ili škorpion, ali su ga bogovi učinili besmrtnim postavivši ga na nebo. I škorpion (Scorpius) je postavljen na nebo. Po nazivu Scorpius je ime dobio Scorpius Malfoy, sin Draca Malfoya, nećaka Oriona Blacka.

Also on FANDOM

Random Wiki