FANDOM

Marius Black i Dorea Potter
Dorea Potter (rođena Black)
rođena 1920.
umrla 1977.
vrsta čovjek
spol žena
kosa plava
koža bijela
roditelji Cygnus Black II. i Violetta Bulstrode
brak Charlus Potter
djeca sin (možda James Potter)
dom u Hogwartsu Slytherin

Dorea Potter (rođena Black) (1920. – 1977.) je bila čistokrvna vještica.

Opis Edit

Dorein je otac bio Cygnus Black II., a majka Violette Bulstrode. Sestra joj je bila Cassiopeia Black, a braća Pollux i Marius Black. U Hogwartsu je bila Slytherinka. Udala se za Charlusa Pottera. Za razliku od većine svoje obitelji, imala je plavu kosu, što se može vidjeti na tapiseriji, te je prikazana s dobroćudnim izrazom lica.

Majka Jamesa Pottera? Edit

Postoji teorija da su Dorea i Chrlus bili roditelji Jamesa Pottera, Harryjevi baka i djed. Doreina sestrična je bila Cedrella Weasley, pa bi Harry mogao biti povezan s Weasleyjima. Dorea je umrla 1977., a James je rođen 1960. Dakle, ona može biti njegova majka. Sirius Black III. je rekao da je uvijek bio "dobrodošao na nedjeljnom ručku kod gospodina i gospođe Potter", i to kad mu je bilo 17 godina. To je bilo 1976., pa je Dorea još uvijek bila živa. Ali J. K. Rowling je rekla da su Jamesovi roditelji bili mnogo stariji kad su dobili dijete, kojem su ostavili mnogo zlata. Prema čarobnjačkom standardu, 57 godina nije dug životni vijek, jer čarobnjaci mogu živjeti mnogo više od 110 godina. Nepoznato je zašto je Dorea umrla tako mlada. Siriusova majka Walburga Black je spalila sliku svog brata Alpharda samo zato što je ovaj dao zlato Siriusu. Ako je Dorea pružila gostoprimstvo Siriusu, zar ne bi zato i njezina slika trebala biti spaljena? Ili možda Walburga to nije znala? Albus Dumbledore je rekao da su Dursleyjvi jedini Harryjevi rođaci. Prema tome, Dorea ne može biti Jamesova majka, ali može biti baka. Moguće je da je Charlus bio Jamesov stric, pa James ne bi bio u srodstvu s Doreom. Navjerojatnije je J. K. Rowling stavila Charlusa na tapiseriju kako bi pokazala veze između svih čarobnjačkih obitelji. Dorea može biti u rodu sa Jamesom i Harryjem, ali tek kao daljna rođakinja.

Etimologija Edit

Dorea je neobično ime, a vjerojatno se izvodi od riječi Dora – "dar". Black znači "crna", a Potter "lončar".

Also on FANDOM

Random Wiki