FANDOM

Cedrella i Septimus Weasley
Cedrella Weasley (rođena Black)
rođena 1916., 1917. ili 1918.
vrsta čovjek
spol žena
koža bijela
roditelji Arcturus Black II. i Lysandra Yaxley
brak Septimus Weasley
djeca Arthur Weasley i još dva sina
dom u Hogwartsu možda Slytherin

Cedrella Weasley (rođena Black) je bila čistokrvna vještica iz obitelji Black.

Opis Edit

Cedrella je kćer Arcturusa II. i Lysandre Yaxley. Sestre su joj Callidora Longbottom i Charis Crouch. Udala se za čistokrvnog čarobnjaka Septimusa Weasleyja, ali njezini roditelji su ju odbacili, vjerojatno zato što je Septimus bio siromašan ili izdajica čarobnjaka. Ona se morala odseliti k njemu, te je njihov daljnji život nepoznat. Walburga Black ili možda čak Cedrellin otac su spalili njezinu sliku na tapiseriji, ali je vidljivo njezino i Septimusovo ime, kao i kod Isle Hitchens. Zanimljivo je što njezino ime i imena njezinih sestara počinju slovom "C". Cedrella je Septimusu rodila tri sina. Ne zna se kad je umrla.

Majka Arthura Weasleyja? Edit

Postoji teorija da je Arthur Weasley, Ronov otac, možda jedan od trojice Cedrellinih sinova. Teorija se zasniva na riječima Siriusa Blacka III., koji u Redu feniksa govori o svojim precima: "Molly i ja smo u srodstvu po bračnoj liniji, a Arthur mi je, mislim, bratić u drugom koljenu." Na obiteljskom stablu, ako dodamo Arthura kao Cedrellinog sina, ispada da on može biti Siriusov bratić, ali tek u trećem koljenu. Cedrella je rođena poslije Callidore (1915.), ali prije Charis (1919.). Dakle, rođena je 1916., 1917. ili 1918. Prekinula je svoj odnos sa sestrama onda kad je pobjegla sa Septimusom. Arthur je rođen 1950. Dakle, ona može biti njegova majka, a Septimusova starost nije važna. Rodila je još dvojicu sinova, a jedan od njih je vjerojatno Bilius. Ako je doista Arthurova majka, Ronova je baka i prabaka djece svojih unuka. U Redu feniksa Sirius kaže da se Weasleyjevi ne nalaze na obiteljskom stablu zbog izdaje čarobnjaka. To se može odnositi na Arthurovu opsjednutost bezjacima, a njima je vjerojtno bio opsjednut i Septimus, jer inače ne bi bio izdajica, a Cedrella ne bi morala pobjeći.

Also on FANDOM

Random Wiki