FANDOM

Bellatrix Lestrange.png

Helena Bonham Carter kao Bellatrix

Bellatrix "Bella" Lestrange (rođena Black) (1951. – 2. svibnja 1998.) bila je čistokrvna vještica i smrtonoša, pripadnica obitelji Black. U filmovima ju glumi Helena Bonham Carter.

Život Edit

Djetinjstvo Edit

Bellatrix Lestrange 1.jpg

Bellatrix prikazana na obiteljskom stablu

Bellatrix je bila kći Cygnusa Blacka III. i Druelle Rosier, a sestre su joj Andromeda Tonks i Narcissa Malfoy. Njezini su ju roditelji odgojili tako da poštuje obiteljske tradicijske vrijednosti - o čistokrvnosti i mržnji prema bezjacima i mješancima. Teta joj je bila Walburga Black, tetak Orion Black, a bratići Sirius Black III. i Regulus Black II. Jednom su ona, njezin otac i sestre posjetili Walburgu te je to bilo zadnji put da ju Sirius vidi na slobodi prije 1996. Kad je rođena, otac joj je imao samo 13 godina.[1] U Hogwartsu je bila Slytherinka, kao i njezine sestre. Tamo je upoznala svog budućeg muža Rodolphusa Lestrangea.

Smrtonoša Edit

Početak djelovanjaEdit

Kad je odrasla, udala se za Rodolphusa te su postali smrtonoše. I njegov brat Rabastan im se pridružio. Lestrangeovi su bili najvjerniji lordu Voldemortu, koji je Bellatrix poučio crnoj magiji. Ona je u njega bila zaljubljena, te se za Rodolphusa udala vjerojatno jer je morala imati čistokrvnog muža kako bi ostala u svojoj obitelji. S njim nije imala djece; njena prava ljubav je bio Voldemort. On nije osjećao jednake osjećaje prema njoj, ali ju je zvao Bella - "lijepa".

Nakon Voldemortovog pada, Alice i Frank Longbottom, Nevilleovi roditelji, uhvatili su Bellatrix, Rodolphusa, Rabastana i Bartyja Croucha II. Bellatrix se nije predala, već ih je mučila kletvom Cruciatus, sve dok nisu izgubili razum. Ipak je bila uhvaćena, zajedno s mužem, šogorom i Bartyjem. Na njihovom suđenju su prisustvovali Bartyjevi otac i majka. Bellatrix je ponosno izjavila pred sudom svoju odanost. Odvedena je u Azkaban, gdje su ona i njezin muž bili živi zazidani.

Daljnje djelovanjeEdit

1996. dementori napuštaju Azkaban i Bellatrix bježi, a Cornelius Fudge tjera novine da napišu kako Bellatrix okuplja druge smrtonoše oko svog bratića Siriusa Blacka. Ona je sudjelovala i borbi u Dvorani proročanstava u Ministarstvu magije, gdje je Lucius Malfoy, njezin drugi šogor, Narcissin muž, trebao ukrasti proročanstvo o Harryju Potteru. Imitirala je Harryja visokim glasom te se pakosno cerila, ali se razbjesnila kad je Harry rekao da je Voldemort mješanac, što očito nije htjela prihvatiti. Lucius ju je zaustavio da ne uništi proročanstvo, a inače bi ubila Harryja. Na Nevilleu je iskušala Cruciatus, a isto je pokušala na Ginny. Borila se sa svojom nećakinjom Nymphadorom Tonks i bratićem Siriusom. Ispalila je na njega Omami i tako ga bacila u Veo, kroz koji je pao u svijet mrtvih. Zatim je pobjegla, rugajući se Harryju, koji nikad prije nije osjetio takvu mržnju, te ju je pogodio Cruciatusom, a onda se pojavio Voldemort i borio s Harryjem. Uplašena je Bellatrix cviljela, strahujući od kazne, a na kraju ju je Voldemort primio i dezaparatirao se s njome. Kasnije te godine, Bellatrix i Narcissa su otišle u Prelčev kraj k Severusu Snapeu. Bellatrix je napala Snapea pitanjima, a on joj je odgovorio. Također, ona je bila Vezivo Neprekršive zakletve između Narcisse i Severusa. Narcissa je zatražila od Snapea da pomogne njezinom sinu Dracu ubiti Albusa Dumbledorea, ili da sam izvrši zadatak. Sljedeće godine se preselila u kuću svoje sestre. Tamo je došao i Voldemort, koji joj je naredio da ubije vukodlaka Remusa Lupina i svoju nećakinju Nymphadoru. Bellatrix je potom sudjelovala zajedno s ostalim smrtonošama u borbi protiv Harryja. U njezin sef u Gringottsu je spremljena kopija mača Godrica Gryffindora. 1998. su hvatači doveli Harryja, Rona i Hermionu u kuću Malfoyevih, te je Bellatrix mučila Hermionu Cruciatusom, a ubila je vilenjaka Dobbyja. Izgubila je svoj štapić tijekom borbe, te je pozvala Voldemorta koji ju je kaznio. Hermiona je nakon toga upotrijebila Bellatrixinu kosu i pretvorila se u Bellatrix te je s Harryjem i Ronom uspjela doći u Gringotts. U bici za Hogwarts, smijala se Minervi McGonagall te je ubila Remusa i Nymphadoru. Pokušala je napasti Molly Weasley, ali ju je ova ubila. Voldemort se razbjesnio i pokušao ubiti Molly, pokazujući nekakve osjećaje prema Bellatrix, ali se Harry otkrio i konačno ga ubio. Njezin muž Rodolphus je odveden u Azkaban.

Etimologija Edit

Bellatrix je ime najsjajnije zvijezde zviježđa Oriona, a ime joj znači "ratnica". Po Orionu je nazvan Bellatrixin tetak Orion Black. Bella je latinska riječ, a znači "lijepa". Lestrange dolazi od francuskog l'étrange. Black znači "crna".

  1. To je vjerojatno matematička greška. Ista je greška učinjena kod Walburge - njezin otac Pollux Black je imao samo 13 godina kad se rodila.

Also on FANDOM

Random Wiki