FANDOM

Astronomija je znanost, a također i školski predmet u Hogwartsu, koji se uči i u bezjačkim školama.

Opis Edit

Astronomija je znanost o svemiru. Jedan dio, planetologija, proučava samo planete i njihove mjesece. Jedan slavni astronom, Ptolomej, se pojvljuje kao čarobnjak u svijetu Harryja Pottera.

Jupiter i mjeseci

Jupiter i galilejanski mjeseci

U Hogwartsu Astronomiju predaje Aurora Sinistra, na vrhu Astronomske kule, najviše kule u Hogwartsu. Na toj kuli je ubijen Albus Dumbledore. U prvoj knjizi se spominje da učenici svake srijede moraju promatrati planete i zvijezde, učiti njihova imena, te moraju imati teleskope sa sobom. Astronomija se održava uvijek navečer, ali se uči i teorija. Čarobnjaci znaju sve o svemiru kao i bezjaci; štoviše, njihova znanja premašuju bezjačka, jer čarobnjacima nisu potrebni golemi teleskopi ili svemrske letjelice. Jedan čarobnjak se kleo da je metlom odletio na Mjesec. Nebeska tijela imaju velik utjecaj na ljude, na primjer Mjesec na vukodlake. Nije poznato zašto čarobnjaci uče Astronomiju, ali je to vjerojtno povezano s astrologijom. Sybill Trelawney, profesorica Proricanja, ima model Sunčeva sustava. Učenici su kod nje morali učiti aspekte planeta, što je posve sigurno povezno s astrologijom. Na petoj godini učenici su proučavali Jupiter i sastavljali sastavke o njegovim mnogobrojnim satelitima. Ron se jednom našalio rekavši da je izmislio metlu za Jupiter.

"Jupiterov najveći satelit je Ganimed, a ne Kalisto... a vulkane ima Io... Europa je pokrivena ledom, ne medom..." - Hermiona Granger, Harry Potter i Red feniksa

Also on FANDOM

Random Wiki